Dersom du ønsker å aktivere BankID innlogging – Ta kontakt med oss på support@aspit.no
Du kan finne status til BankID innlogging på denne siden: https://developer.signicat.com/status/
- Gå til https://ns.aspit.no (eller åpne skrivebordssnarvei)
- Logg på med din BankID
- Klikk på program-ikonet
Du kan eventuelt benytte kodebrikke om bankid på mobil er nede, du kan også velge å logge inn med smartkort fra Buypass eller SMS om du har det tilgjengelig (se smartkort FAQ).
Kontakt support ved/på support@aspit.no eller 35057902.
Skriv manuelt inn adresse: https://ns.aspit.no i din nettleser.
Slett informasjonskapsler (cookies) og prøv på nytt. Under finner du hvordan du gjør dette i diverse nettlesere.
Google Chrome:
- Klikk på Innstillinger [bilde] øverst til høyre.
- Klikk på Avansert nederst.
- Klikk på Innstillinger for innhold under «Personvern og sikkerhet».
- Klikk på Informasjonskapsler.
- Søk «login.aspit.no» under «Alle informasjonskapsler og nettstedsdata». Klikk på Fjern. (søppelbøtte-ikon)
Internet Explorer
- Klikk på tannhjulet øverst til høyre
- Velg Sikkerhet
- Velg slett leserlogg.
- Huk av på «informasjonskapsler og nettstedsdata»
- Klikk på slett.
Opera
- Klikk «Alt+P»
- Gå til personvern & sikkerhet
- Scroll ned til Informasjonskapsler
- Trykk på «Alle informasjonskapsler og nettstedsdata»
- Søk på «login.aspit.no» og fjern alle på denne.
Firefox
- Klikk på menyknappen , velg Historikk, og deretter Tøm nylig historikk…
- Sett Slett tidsrommet: til Alt.
- Klikk på pila ved siden av Detaljer for å utvide listen over historikk-elementer.
- Velg Infokapsler og sørg for at elementer du ønsker å beholde ikke er merket av.
- Klikk på Slett nå-knappen for å slette informasjonskapslene og lukke vinduet for nylig historikk.
Safari
- Merk at Citrix fullversjon ikke lar seg åpne med Safari. For full funksjonalitet i programmet anbefaler vi at du bytter nettleser til en av følgende:
Anti-virus programmet blokkerer åpning av Citrix.
Kjente anti-virus program som kan gi problemer: